take a trip into my garden, I've got so much to show ya

 
Mina senaste dagar ifrån mobilen. Fotografering med Amigo tillsammans med mamma i onsdagskväll, en svingod falafel-sallad till lunch i torsdags och igår bara råkade jag vara hemma hos Ronja och Antonio till klockan fyra. Vi som bara skulle "hänga", jo tjena. Kom hem, käkade nudlar och sedan hade jag larm på tio då vi skulle iväg och fota Maze och hennes syster Skorpan. Alltså vilka lyckopiller! Bästa motivationen att gå upp efter att ha sovit typ fem timmar. Blev också så många fina bilder också! Slänger upp en liten sneekpeek senare ikväll. Trust me, ni vill inte missa denna söt-chock. Sedan var vi ändå vid gränby så köpte med sushi hem, hehe. Men nu ska jag få lite sol på benen, ta ett bad och sedan drar vi iväg till mos för att se Deadpool 2 på bio - orimligt taggad! Så helgen rullar på, har inte mycket att klaga på. Till och med det fina vädret har kommit tillbaka och jag vaknade 0% bakis. Bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0