don't call me Saint California if you're at another altar

 
Det är måndag och jag har sovit 12 timmar och är fortfarande trött. Jahapp. Då vet en att helgen varit bra. Vaknade och hoppade i badet - håret behövde tvättas akut på grund av trasslet efter den blåa sprayfärgen. Slängde sedan ihop en pasta med spenat, svamp, quorn och en sås på creme fraiche vitlök & parmesan. Har också börjat kolla på Sabrina igår - är hooked. Så nu försöker jag att inte binga mer, får vänta till ikväll. Annars är det så tråkigt väder, jag är opepp på jobb och vet att jag ska jobba hela lördagen utan att ha andra planer (än, haha). Men däremot så drar jag till spanien nästa fredag så nu jäklar så kör vi! Är så jävla redo för semester nu alltså. Sol, drinkar och (viktigast) inget jobb, inga kunder som klagar och inga tidiga mornar / sena kvällar i detta november-rusk!

Kommentarer
Postat av: Louise

Men omg! Den där pastan ser galet god ut!!! :D

Svar: Det var den!! :D
Josäfin

2018-11-05 @ 14:22:47
URL: http://louiseelinore.com
Postat av: Celine

Men mums så god pastan lät!

Svar: SÅÅÅ GOD :D
Josäfin

2018-11-05 @ 15:03:58
URL: http://nouw.com/celinelundqvists
Postat av: Amanda (Swedish Passport)

Åh, måste verkligen börja kolla på Sabrina! Har hört av flera att den ska vara superbra :)

Svar: Har sett serien nu, gillade den verkligen!! :D
Josäfin

2018-11-05 @ 15:18:07
URL: http://swedishpassport.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0