they say it's all been done but they haven't seen the best of me

 
Hallå torsdag! Jag är ledig och laddar upp för ännu en helg som ser ut att bli fullbokad med grejer. Blir sent födelsedags firande imorgon innan jag jobbar hela lördagen och drar iväg på vinkväll. Så idag ser vi på serier, städar lite, lagar risotto och bara chillar. annars då? Jo blogg.se har bytt design på sin sida och jag haaatar det. Vem kom på att ha menyerna på sidan så att allt annat (typ där jag skriver inlägg, läser kommentarer osv) inte längre är centrerat?? Plus mycket mindre än innan?? F minus till design-ansvarig. Men till bättre saker så har jag spontanbokat en resa till London i december med mamma och syrran! Dessutom drar jag till Spanien nästa fredag?? Har även två konsertbiljetter bokade till början av nästa år och mitt december-schema på jobbet är en dröm. Så vad gör det egentligen att min bloggsida är helt skev - livet ser jäkligt bra ut! Minus att jag ska jobba på lördag då, men pengar att spendera i London sen blir ju inte fel.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Kul att dra till london!! :)

Svar: TAGGAD till hundra!!
Josäfin

2018-11-08 @ 15:50:35
URL: http://Nouw.com/ceciliasalomonsson
Postat av: enna

Håller mig dig att designen på blogg.se känns lite för konstig :/

Svar: VISST?? Bara väntar på att de ska ändra tillbaka haha
Josäfin

2018-11-08 @ 20:22:16
URL: http://sayyeastofashion.blogg.se/
Postat av: elin

Kul att åka till London<3

Svar: Så taggad!! :D
Josäfin

2018-11-08 @ 21:27:46
URL: http://nouw.com/johnssons
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Grattis i efterskott och vad kul med vinkväll :D :D Jag tycker att den nya blogg esse är lika bra som den gamla, men jag kanske har missat en massa >.<

Svar: Tycker att det är så drygt att de lagt menyerna i sidan och att själv inläggsredigeringen är så liten?? Ser knappt hela mina bilder när jag skriver haha
Josäfin

2018-11-11 @ 18:08:27
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0