you go straight to my head, make yourself at home there

 
Okej, jag har överlevt helgen. Eller ah typ, är fortfarande rätt förkyld men har mått betydligt värre. Blev hemma hela fredagen och halvsov i sängen eftersom att jag skulle jobba på lördagen. Fick dessutom ställa upp för en kollega så mina 5 timmar blev sen 10 timmar. Överlevde på nocco, ipren och nässpray om vi säger så. Blev sedan lugnt tjej-häng på kvällen med snacks och skitsnack. Igår sov jag halva dagen (dö förkylning, dö) innan jag tog tag i livet och städade. Vad hände där? Packade upp min resväska (okej nytt rekord), tvättade, rensade i badrumsskåpet och i sovrummet innan jag sket i att damsuga och hamnade framför datorn. Drog över till Ronja på kvällen för att äta sushi, se på vänner och gosa med Mazarin. Och det var väl det, min helg. Inget mer spännande att skriva om det. Men har juförsig druckit vin och drinkar i en hel vecka så var väl behövligt. Nästa helg ska jag dock på glitterfest - då jäklar!! 

Kommentarer
Postat av: Alice

gahhh vad jag blev sugen på sushi!!

Svar: så jääkla gott!
Josäfin

2018-11-26 @ 12:01:40
URL: http://alicelindstrom.se
Postat av: Pauline Hurtig

men gud så söt vovve

Svar: VISST?! :D
Josäfin

2018-11-26 @ 13:02:47
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0