I pray for the wicked on the weekend; mama, can I get another amen?

 
 
 
 
 
 
Fest med vänner & hundfotografering i höst-solen - vad mer kan en önska sig av en helg?! Lördagen började med sovmorgon och sedan så styrde jag risotto-middag medan de andra stod för snacks och ost. Vin och ostkväll blev sedan lite fest och avslutades med chilli cheese på donken (max var stängt, so sad), Drog sedan hem och städade allt innan jag somnade (tack fulla Josäfin att jag slapp städa idag). Söndagen spenderades med massor av hundar hemma hos Elin på landet. Gosa med fölisar, valpar och fotografering - söndags-goals. Så ni kan ju se fram emot massor av mysiga höstbilder på vovvarna, men nu ska jag fixa på min sommarfilm innan jag tänker äta popcorn och se veckans american horror story. Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0