taste my fears and light your candle to my raging fire

 
Long time no see; här har ni ett gäng fantastiska bilder ifrån denna helg. Ah, ni kan ju ljuga och säga att de är fina iallafall. Lite mysiga at best men va fan, kan ju inte vara mästerfotograf jämt. Men som ni ser har jag haft fullt upp hela helgen. Startade direkt efter jobbet på fredagen hemma hos mormor med massor av vin, kräftor och mat! Riktigt mysig kväll och mormor hade ju såklart fixat sååå god mat! Sov kvar där (inte för att jag sov så mycket för huset skakade iom att mormor snarkade så högt haha) för att dra till jobbet dagen efter. Jobbade korta passet och drog iväg till stallet direkt. Ponnyn var riktigt grinig och vi fick inte så mycket mer gjort än att vi longerade. Hoppade i badet väl hemma och sedan drog jag, Ronja & Thea iväg för att inhandla sushi. Sedan har vi hängt hemma hos Ronja & Antonio i princip resten av helgen. Druckit drinkar, snackat om all ifrån allvarliga grejer till en massa skit, kollat på film och ah, bara hängt. Gick hem efter fyra för att sova och kom tillbaka ett på söndagen för pizza och infinity war. Så där har vi väl min helg; massor av mat, mys, oexisterande sömn, vin, skratt, film och ba ett gäng fina människor jag mer än gärna spenderar dagar i streck med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0