baby, I'm still alive but my heart is beating slow

 
Varför går den lediga helgen alltid så förbaskat fort?? Var ju liksom fredagkväll nyss. Men kul, det har vi haft. Sömn? Nah don't know her. På lördagen startade vi med bio på eftermiddagen med burgare på Olarys innan. Vi såg How To Train Your Dragon 3 på nya biografen i gränby (Nordisk Film) och jäklar vilka salonger!! Skönaste stolarna någonsin och så mycket benrum att jag inte ens skulle lyckas spräcka mina jeans (tro mig, händer allt för ofta. har slutat ha jeans på bio hahaha). Filmen var bra, riktigt fint slut på filmerna!! Efteråt samlades vi hemma hos mig, Thea fixade daquiris och så kollade vi mello. Efteråt kom fler folk över, vi körde frågelekar och gjorde utmaningar - ungefär som den bilden ovan där jag och Filip bytt kläder. Slutade med att vi somnade runt klockan sex på morgonen (whyyyy) och dagen efter spenderades med att kolla på serier och käka pizza. Så chill söndag ändå och mådde mycket bättre än förtjänat - minus ryggen då, den gör orimligt ont med tanke på att jag chillat i en soffa. Nu är nästa vecka igång och jag är trött, slut i ryggen och otroligt otaggad på att jobba helg. Vi ska även flytta Amigo i veckan, vet inte om jag nämnt det tidigare. På torsdag går flytt-lasset iallafall och det blir nog jättebra. Kommer passa honom bättre nu när han ska börja gå promenade på hårdare underlag och under vilan där det inte bara är gräshagar för hans ems. Men mer om det senare, nu ska jag göra en till kopp te innan jobbet kallar! 

Kommentarer
Postat av: My Nordqvist

Alltså blev såå sugen på daquiris när du la ut dom bilderna på insta!! Och blev ju inte direkt mindre nu...!!

2019-02-27 @ 21:07:08
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0