I might be proud, but at least I'm proud of something. you've taken pride in becoming nothing

 
Igår: jävligt nice kväll!! Min partner in crime under tidigare You Me At Six konserter är ute och reser så Thea hoppade in och följde med på kvällens gig. Halvdöv på höger öra och ont som fan i halsen men det var det fan värt åter igen! Det levererade lika bra som vanligt (är ju ändå gång nummer ? 6 tror jag??) och kan nog fortfarande säga att de är det bästa live-bandet jag vet. Men nu sitter en hemma med en kopp te innan jag ska iväg till stallet och sedan hem till mamma & pappas hus för att flytta in med hundarna till helgen. Ska faktiskt bli skönt att slippa åka så mycket och slippa gå upp så jäkla tidigt. Är verkligen trött som ett as och kroppen är lika trött den efter en massa hoppande och dansande på fryshuset igår. Så vi hörs igen på lördag men tills dess har jag massor av bilder att bjuda på. 

Kommentarer
Postat av: My Nordqvist

åååååh inte avis nej :'(

2019-02-17 @ 13:32:02
URL: http://mynordqvist.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0