I've made up my mind to erase you

 
Hallå sådär på söndagskvällen. Jag ska strax dra sista rundan till stallet för att ge Amigo sista kuren metacam. Mamma har dragit till spanien (inte alls avis då en fryser ihjäl i detta land just nu) så tills hon kommer tillbaka nästa vecka så blir det en hel del stall-turer för mig. Igår startade dagen tidigt i stallet innan jag åkte hem till mamma & pappa för att gå ut med hundarna innan jobbet. Slutade tidigt och fördrev tiden med att ha häst-fotografering innan Amigo fick medicin igen och jag kunde dra hem. Kvällens planer blev pizza och vin hemma hos Frida medan vi kollade på P3 GULD. Galan var dock under all kritik och vi satt mest med skämskudde och snackade skit. Menar kom igen när Fricky vann årets artist och jätteglad och förvånad ska ha tacktal så avbryter dem honom?? Fast de hade inga problem med att ge programledarnas stela försök till skämtsamma dialoger hur mycket tid som helst. Annars i veckan har jag, syrran & mamma provat nya Pong Express, jag har handlat lite tills mitt födelsedags-firande nästa helg och jag har haft myskväll med Sara & Thea. Så livet har rullat på ändå och veckan som kommer lär bestå av endast jobb, häst, hundpromenader och sömn. Plus lite konsert på tisdag förresten, jäklar vad kul det ska bli! Men för nu: vi ses och hörs! Har massor av bilder att redigera och slänga upp så stay turned!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Ska bli spännande att se bilderna! :D

2019-01-20 @ 17:25:07
URL: http://www.yasmissy.blogg.se
Postat av: Josefine

Men wooow! Underbara bilder :D

Svar: TACK :D
Josäfin

2019-01-20 @ 19:11:31
URL: http://jlandgrens.se
Postat av: Christina

Läste att du ger hästen metacam. Du är välkommen att kontakta mig så kan jag berätta om en helt naturlig och giftfri produkt (ej läkemedel och går att använda samtidigt med läkemedel) som jobbar med cellerna. Används av flera hästägare i Sverige och världen över.

2019-01-23 @ 16:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0