Nya skor?

Igår var jag som sagt ute och shoppade med Minna och Sofie, Vi mötte även upp Johanna på stadsbiblioteket :) Och ja -som inte skulle shoppa någonting- shoppade såklart mest, med sofie som 2:a. Minna köpte endast en cola ;)
    
Dessa ursnygga skor blev mina, dock ser jag ut som en skyskrapa i dem ^^
När jag tagit av mig skorna och funderade på om jag skulle köpa dem fick jag ett direkt svar från Sofie och johanna; Köp dem! Du behöver öva på att gå i dem! ;D
Skorna köptes för 150kr på Bellashoes :)
    
     2 Linnen från Cubus, tunika från Bik Bok & Grön klänning från Bikbok. 
          Allt köptes på REA :D 49kr/styck för linnena, 125kr för tunikan 
                                   & 50 kr för klänningen :D
               

Kommentarer
Postat av: Minna

MIN COLA <3<3

Den är slut :(

2010-07-21 @ 13:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0