"Kak-Gruppen"

Idag tog alla i vår spanska grupp med sig fika, jag bakade kladdkaka (översätt: Min syster bakade kladdkaka, jag tittade på och åt smet.).  Vi fick ihop lite bakverk iallafall! Muffins, kakor, rulltårta och kladdkakor! Vår lärare tog med sig någon spansk kaka med nötter också, så vi hade det väldigt trevligt! ^^


Fredrikgjorde en konstig kombination med en småkaka & kladdkaka. Johanna började "Andvänd dem..." men blev avbruten gång på gång tills hon skrek "MEN ANDVÄND DEM SOM ANSIKTSKRÄM TILL DITT FINNIGA ANSIKTE!". Den meningen gjorde min dag, eller nej, det kanske var när vi blev klassade som Olles favoriter, Häst tjejerna ^^

Tjao, nu ska jag sova (a)


Kommentarer
Postat av: F R I D A

gott! :)

2010-06-04 @ 17:52:03
URL: http://imfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0