The grudge


Hmm igår var det The grudge maraton med galningarna :D
Och tja. *host* Första filmen. Sög ju. Fattar INTE hur jag har kunnat sagt att den är så bra :o Den hade ju bara fula effekter. Ja, storyn är rätt bra. Men... The grudge gubbarna syns för mycket! Spöken som syns för mycket= fult.

2:an var däremot bättre, som jag kom ihåg den. Den gav tillbaka den där känslan man bara älskar. Skräckblandad förtjusning. Och med det menar jag inte att FILMEn i sig är läskig, gubbarna skrämmer mig inte ett dugg utan det är när jag själv tänker mig in i situationen som jag ryser av spänning. Just de där små sakerna, som när den blonda duschar, drar fingarna genom håret och en massa kolsvart hår fastnar runt fingrarna. Mys :D

The grudge två är fortfarande en av de bra skräckfilmerna, just för de där små scenerna som ger en rysningar. Klart sevärd! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0