Nu är jag nästan klar! *phu*

Sådär! Headern är på plats, rubrikerna i sidomenyn är på plats. Bara länk bilderna som ska dit!

Idag har det varit en hel del musik! Först på uppspelat, där man även fick höra Robin sjunga (Eller tja, man kanske inte ska kalla det sjunga...) Tom Duley, Sen fick man även höra Erik sjunga Iris av Goo goo dolls. Och nu på kvällen vart de att se Musikalen HAIR. Det var många duktiga sångare med där också, Även Olle och Fredrik från min enhet. Fredrik fina sång var oväntad, man fick nog en liten tår i ögat ;) Knäppte några bilder också, men lata jag orkar såklart inte ladda in dom nu *hehe*

Imrogon är det tävling. jag kommer dö. Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Så berättar du inte ens att du har en ny blogg :O Jag känner mig grymt sviken XD



Nu måste jag dessutom länka om ;)

2010-05-29 @ 22:08:57
URL: http://galenponnyunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0