Tal om relationer.

Nationella i svenska idag.
Det där jäkla talet om relationer.
Jag ville mest bara säga fuck this och skriva om min relation till min dator eller kamera.
Men good girl som jag är så skrev jag ett tal om min tjocka lilla ponny.
Jag kallar talet: Från fail till awsome.

Ni kanske kan få höra det. senare.

Var det bara jag som trodde att vi skulle slippa den här skiten efter nian?
Jag ba fuck no när jag fick höra att man skulle ha nationella prov på gymnasiet.
Nian all over again liksom.

Det enda värda var ju att man fick ta med sig godis/mat och äta på lektions tid.
Jag kommer ihåg att Michelle alltid tog med sig värsta picknicken och att man vart döds dömd om man tog med chips.
Först skulle handen in i chips påsen *prassel prassel* och sen skulle man äta chipset *krash krash*
Så grymt irriterande.


Och när vi ändå pratar nian så får ni en bild från Åland i nian. När vi gick bort till en bro som låg jätte jätte långt bort klockan 4 på morgonen och tillbaka utan anledning. I våra täcken. Och bevittnade Robin rycka upp en rabatt med blommor skrikandes 'Flowers! ... NO MORE'. Då fan var man pigg. eller inte...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ofta inte ni hade läsförståelsen idag? :O vi hade vårat muntliga för flera veckor sedan..

2012-04-24 @ 11:37:21
URL: http://amandahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0