AA #2

Amanda:
Okej, några this or that först... :)

Delena/Stelena
Team Jacob/Team Edward
Vampire diaries/twilight
Nellieberntsson.se/dressyrmupparna.se
rida ut/ridbana eller ridhus
förhållande/singel
One Direction/Justin Bieber
Lila/blått

Och lite frågor...
Har du någon pojkvän? - Haha. Nej. Jag kommer dö ensam med 20 katter...
Vilka bloggar läser du? - De flesta jag läser finns som länkar i min meny :)
Tror du på ett liv efter döden? Alltså som typ en ande/spöke. - Jadå, det gör jag!
Hur länge har du haft Amigo? - I ungefär 6 år,
Tror du på att man kan prata med djur med telepati? - Jadå, det gör jag,
Vad vill du jobba med i framtiden? - Jag vill bli författare, möjligen skriva film/serier haha, rik ska jag bli iallafall ;)
Favoritmat? - Skaldjur är uuunderbart! (Och pasta. Jag älskar pasta)
Vad är din största rädsla? - Jag är nästan patetiskt rädd för sprutor. Och jag får nu mera panik av getingar eftersom att de muterade mutant getingarna är ute efter mig. (lite sådär paranoid). Hajar är jag också rädd för. Haha för många haj-filmer tror jag ...
Hur gammal är Amigo? - Han är 10 år :)
Om du fick vara någon övernaturlig varelse, vad skulle du vilja vara då? - Vampyr, lätt!
Vem är den snyggaste kändisen du vet? - Dyyyylaaan O'Briiieeen ♥ (Jaa Jag känner att jag måste sätta ett hjärta efter hans namn..)
Är du kär i någon just nu? ;) - Näää, Dylan isåfall haha!
Är du någonsin blyg? Verkar inte så ;D - Njää det skulle jag inte säga. Jag gillar att synas och höras (haha) och sålänge jag har personer som pratar runt omkring mig så snackar jag på som bara den! Har dock svårt att umgås med mindre snackande personer haha :)
Är du klar med din bok som du skrev? - Näää, men runt halvvägs är jag nog. Min plan är att den ska vara klar när jag tar studenten :>
Säg någon konstig fakta om dig som du tror att vi inte vet? - Jag hatar tandkräm. Värsta jag vet. Bara bränner upp hela munnen! Ewwwww haha

Och en sista; Kan du inte svara på vissa av frågorna i en video? :D - Tyvärr inte denna gång, men lovar att göra det på nästa! :)

 

http://angelpony.blogg.se/
Gillar du Stiles eller Dylan mest? (Alltså, Karaktär eller IRL?) c: eh. sen tar min fantasi slut. - Haha svååårt. Är ju totalt in love med Dyland karakär Stiles, men Dylan verkar ju vara hur skön som helst också. Och han finns ju på riktigt, haha så väljer nog Dylan! ♥


Kommentarer
Postat av: Ebba

Vill du göra bloglovinbyte? ;)

2012-08-05 @ 14:13:32
URL: http://ryttareochhast.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag kommer dö ensam med 20 hundar jag (hatar katter), så vi kan ju bo grannar. Den utav oss som dö först kan ju ta hand om den andres katter/hundar som blir kvar ;)

2012-08-05 @ 22:11:57
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0