AA #3

http://johanna-kalle.blogspot.se/
Ska du till vedbände nästa år? c: - Nej tyvärr :(
Hur många år har du varit på vedis? :D - Jag var där 2011!
Vilken är din favo-häst på vedis? - Hittade ingen riktig favorit med Taco var hästen jag red 2011,
Varför tar du inte med Amigo till vedis? - Det är tyvärr för långt att åka :/
Vart köper du din utrustning till din häst? - Blandade ställen, men det mesta från olika mässor!

Anonym
Hur kommer det sig att du köpte Amigo? - Han var snäll, söt och fläckig, haha :>
Hade du kollat på andra hästar/ponnys? - Jag hade en ponny på prov innan som var för svår för mig, men Amigo var den första och enda vi provred!
Hur var han när du köpte honom? - En långsam ung outbildad snäll klumpig ponny med kort man typ, haha! 
Hur har ni utvecklats? - Vi har blivit mer av ett team tillsammans. Vi jobbar inte för att bli bäst längre utan för att ha så roligt som möjligt!
Läser din blogg varje dag och ni är perfekta tillsammans! :) - Aw vad gullig du är! Tack :D

Beckie:
Vilken kamera har du & vad brukar du ha för inställningar på den för bästa resultat? - Jag har den på manuell, har bländaren oftast på lägsta möjliga och sedan så ställer jag in slutartiden efter ljus/hur jag vill ha det. Ganska enkelt men funkar :>

Jag har läst att du är lite för stor för Amigo, är det sant & funderar du då på en ny häst? - Jadå, jag är ganska förstor, därav en av anledningarna till att jag rider barbacka så mycket. Känner mig extremt stor och klumpig annars! Men nej, jag kommer inte vilja köpa en stor häst istället, :>

Ponnysanning eller Nellie Berntsson? :) - Nellie Berntsson,

http://johanna-kalle.blogspot.se/

Har du någon favorithästras? - Haflinger hästar och shettisar ligger lite extra varmt om hjärtat!
Vad tycker du om Håkan hellström? - Nja, inte min typ av musik :)
Vad är din naturliga hårfärg? - Typ någon sorts ljus grå/brun ton. Tror jag...
När började du rida? - När jag var typ 6/7år tror jag,
Vilken kamera använder du? - Nu en Canon EOS 600D
När började du fotografera? - När jag var 10/11 år tror jag? Då med en liten digitalkamera
Vilken är din favoritfärg? - Lila tror jag nog är min favoritfärg. Rosa och svart ligger dock nära :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0