Back at home

 
Jag, Thea, Sara & Fredrik belönade oss själva med kakor och glass efter vår första hårda skoldag.
 
Jag gick dit. Skrattade med mina polers som jag inte sett på evigheter (känns det som) (Fast samtidigt som igår) (Samma dåliga humor som alltid). Fick min dator. Fick mitt schema. Highfivade med Rasmus över vårt awsomliga schema (Rättare sagt måndag förmiddagen på schemat). Slutade. Hård skoldag mina vänner, hård skoldag.
 
Mitt schema är undebrart. Inget idrott, språk eller matte. Att vi dessutom har ledigt när de andra har matte är ju wunderbar wunderbart wunderbart! Börjar veckan med sovmorgon och digitalt skapande. Awsome. Har dessutom lite sovmorgon på tisdagen. Sen media produktion och foto hela onsdagen. UUUUNDERBART.
(Att bussarna nu går hem till mig en gång i kvarten istället för en gång i halvtimmen är ju också helt okej)

Kommentarer
Postat av: my

FUSK! Mitt schema är sämst.. fast det är bättre än det förra året.. Men typ onsdagmorgon så börjar alla 10 över 9 utom vi som har spanska vi börjar 8 men efter spanskan har vi hål i 1.20 minuter. Kulkul..

Svar: Åhhååå va drygt! D:
Josäfin Andersson

2012-08-20 @ 15:48:47
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0