"Det är allt ni tjejer tänker på! Sex & skor!!" - Fredrik

De har mördat min måndags sovmorgon. SYV är nu min officialla fiende.
Hej jag behöver den där sovmorgonen för att överleva veckan tack.
 
Min fiende nummer två är min engelska lärare. Hon börjar med att ge oss diagnoser.
Bring the salguns people, #SupernaturalStyle.
Åhhååå snart börjar Supernatural igen. Jag längtar.
 
Soft annars, utom att vi blir plågade och berövade på sovmornar. (och det var fisk i skolan)
Vi börjar halv 11 på tisdagar iallafall, och jag har ju ingen matte fortfarande.
Webdesign? Aja inte jätte super illa. Och såfort man är framme i skolan är ju allt bra igen.
Mina klasspolers är ju för underbara. Men fortfarande ångest på att behöva gå upp tidigt och ta sig hit.
Det är där skon klämmer. huh. bussar och sånt.
 
Vad jag babbbbblar. Om allt och inget. Nu ska jag sluta.
/ Trött tjej.
 
(Det regnar nu också. myysigt.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0