emotional breakdown. (Varning för eventuell fangirling)

 
Första reaktionerna när veckans avsnitt tog slut;
WAIT WHAT?!!!
WTF WAS THAT?!!
GAAAAAHHHHHHHH
IT CAN'T END LIKE THAT
MENTALBREAKDOWN.
GAAAHHHHHH
UHÄÄÄÄÄ
EMOTIONAL BREAKDOWN.
 
Okej, måste seriöst få skriva av mig någonstans så EVENTUELLA SPOILERS HÄR ALLTSÅ
Först; Allison, whatta fucking fuck gör du? WHY U SO STUPID? Gaah ditt fuckface!!
Två; Isaac i det här avsnittet, alltså ååååhhh Växte så i mina ögon.
Tre; DEREK DO NOT TRUST PETER FÖR FAN
Fyra; Stiles i lacrossen. DO I EVEN HAVE TO SAY MORE?
Fem; Erica & Boyd. Vilka fuckfaces.
Sex; Okej, Allisons granphaa. IF YOU HURT MY STILES I WILL CRAWL IN TO THE TV AND FUCKING KILL YOU DO YOU HEAR ME?!! GAAAHHH
 
Åhh varför? Varför är denna tv-serie så bra? Vill ni ge mig en hjärt attack av något slag? åh herregud

Kommentarer
Postat av: Sara

Du kan få Isaac och jag Stiles, DEAL???

Allison har bara blivit en dryg psyko bitch... vill typ strypa henne, mycket.

Svar: NEJ FUCKING WAY STILES ÄR MIIIIIIN ♥Och jaa Allison ba ... >LHBGLIU&"Y(IGPBKYFCGUHOLJQSBDCF
Josäfin Andersson

2012-08-08 @ 01:50:17
URL: http://fjuarna.blogg.se/
Postat av: Linn

calm down. Derek kommer å räddar Stiles, ska du se.

JNB VCDERTYHBVDDFBYHRS KILL ALLISON.

2012-08-08 @ 09:50:29
Postat av: Julia m. ridtravaren Lelle

Det var helt sick!! :o Stileees where are you!??

2012-08-08 @ 11:55:15
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/
Postat av: Julia m. ridtravaren Lelle

Det var helt sick!! :o Stileees where are you!??

2012-08-08 @ 11:55:15
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Jag känner för att hoppa in i tvn och skrika allison i ansiktet! Hon skulle nog inte varit lika psyko om hon visste vad som egentligen hände med hennes mamma! Och derek är ju korkad om han lyssnar på Peter!
Jag lovar att det kommer vara värsta säsongsavslutningen på någon serie genom tiderna :((

Svar: JAAAA Vet du hur mycket ångest jag har inför sista avsnittet?! D: D: D:
Josäfin Andersson

2012-08-08 @ 13:41:49
URL: http://Amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0