I hate hollister guys.

Imorgon ska jag upp klockan halv 7. HALV 7!!
Varför? Jo för att vi ska till Stockholm och åka bergochdalbanor och kolla på Olly Murs.
Och ja juste, Michelle ska in på Hollister innan. För att köpa mjukisbyxor.
"Jag kommer behöva massor(!) av hjälp från de (snygga) killarna som jobbar där!"
 
Vi ska alltså upp innan solen gått upp för att Michelle ska spana på hollister killar.
Åhåhå så underbart. Så ser ni en zombie på grönan imorgon, var inte rädd! Det är bara jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill inte verka desperat ( fast antar att jag gör det ändå, men snälla vlogga!!

2012-08-11 @ 00:49:24
URL: http://Nattstad.se/Matildaeliesersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0