MC'Donalds och åskrädda tjejer

Idag joinade jag Elin & Michelle upp till deras nya foderhäst Oboy som de hyrt från vedbände för att fota.
Men först fick de komma till min skola och joina oss i SMES. Vi tog bilder på varandra och redigerade in våra ansikten på kändisar. Japp, det var dagens uppgift. Haha.
 
Sedan efter en tur med glass och cheesburgare på Mc'Donalds så var vi iväg. Myysigt. Minus åskan dårå.
 
Ser ni E, K och Oboy? Nej inte jag heller... #Åskrädda. (och ja de bara sprang ifrån mig)
 
Denna dag har varit så äckligt varm och kvav. Fick ett hallelujah moment när jag äntligen var hemma och kunde ta av mig mina äckliga kläder. ursh. Visst tyckte ni också att det var äckligt varm? Ja det tyckte ni.
Nu blir det att äta (BACON PASTA ♥), kolla på PLL och redigera bilder :>

Kommentarer
Postat av: Elin

Mm, bacon... <3 xD

Svar: BACON <3<3
Josäfin Andersson

2012-08-22 @ 19:51:05
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Minna

Tror att vi har befunnit oss i olika länder idag för jag har tyckt att det varit perfekt, snarare kallt än varmt om man ska välja :D

2012-08-22 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0