Okej, jag är lugn nu. typ. [SPOOOILER VARNING]

Okej. Det var inte lika illa som väntat mig. Ingen av mina favorit karaktärer dog, Gerard dog och det var inget
OMFG-I-WILL-DIE-Cliffhanger slut. Jag var till och med rätt lugn.
 
Förutom när Gerard slog Stiles. DÅ.. skrek jag massor av fula ord. I tystnad. Och ville klättra in i datorn och döda honom själv. Annars var jag lugn. Okej nej, jag stress åt min Ben&Jerry och började må illa och få ångest över att alla skulle dö och ville gråta, men i slutet när ingen dog som inte skulle dö så vart jag lugn.
 
Frågan är bara hur jag ska klara mig i ett helt år tills säsong tre? Urrshhhh
Och med mina andra två favoriter långt borta så känns världen mörk. I just wanna cryy.
 
Några bra saker dock; för att lätta upp stämningen
Jag hatade Peter Hale i första säsongen. Jag litar inte på honom, men han är awsome. Haha.
"Let's kill Allison" trendade igår på twitter någon timme innan avsnittet. Haha underbart!
Sista scenen av säsongen; Epic. Jag älskade den. loove lovvve looove
Och när Stiles blundar och kör över Jacksson med hans Jeep. "Did I hit him?"
 
“That’s Peter, Derek’s uncle. A little while back he tried to kill us all so we set him on fire and Derek slashed his throat.”

Kommentarer
Postat av: Stella

Det var så JÄKLA BRAA!

Svar: GAAH JAA :D
Josäfin Andersson

2012-08-15 @ 08:58:00
URL: http://hoppryttarnas.blogg.se
Postat av: elllaaaaa (y)

hejhej, snygg blogg, hörru! ;3

2012-08-15 @ 11:38:01
URL: http://ellaapersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ååh jag älskar Stiles <3 Och Derek Hale <3. Längtar så mycket till nästa år och till nästa säsong... Tack för att du lägger upp dessa underbara bilderna på dem, hittar du dem på Tumblr? :)

2012-08-15 @ 22:20:06
URL: http://polarskens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0