har inte tid att vara sjuk!!

Har blivit drastiskt insjuknad i random sjukdom. allt gör ont. allt.
Snart kommer my friends hit. Hoppas de har pjamas på sig. Kanske inte släpper in
dem annars, för jag ser ut som en potatis. med läppstift (försökte se mindre sjuk ut okej)
 
Har kollat på dagens Glee avsnitt. Det var jätte fint. Bästa jul ansittet hittils.
Är dock bitter för att de hade ett perfekt Klaine-kissing-moment men inget hände.
management bara jävlas med oss. 
 
Nu har jag gjort soppa. Min ena soppa var gammal. Då blev jag ledsen.
Men sen hittade jag en ny som var ny. Halle-fucking-lujah. Så nu ska jag äta
min soppa och imorgon ska jag sova jävla dagen pga kan inte vara sjuk på söndag.
 
eventuell feber yrning på detta inlägg. Här är jag btw: 

Kommentarer
Postat av: Emmy

sv;
Ååh tusen tack, vad glad jag blir! Själv tycker jag den är sådär, men hahaha :D Smaken är som baken? Kram!

2012-12-14 @ 20:14:31
URL: http://eeemmylam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0