Vad jag gjort denna helg

Hur värdelöst är det inte att vara sjuk när det är helg? Ännu värre, bli frisk precis när skolan börjar igen?
Det är precis som om någon bara jävlas med en! Buffertdag idag, så ingen skola. Långhelg till och med
och jag har sovit, kollat på TV-serier (okej digimon) och allmänt suttit i min säng med datorn. 
 
Har ätit upp ett halvt paket ZYX halstabletter på några timmar också, fick sedan veta att man bara
fick ta tre om dagen med någon timme mellanrum. Första tanken va "Varför sa ingen detta tidigare?"
och den andra var "okej, så jag har tagit typ tio och har fortfarande ont i halsen, suger mycket?"
 
Enda värda med denna helg var att hänga och smida planer med mina Stix.
Anser mig nu vara hyffsat frisk nu och imorgon blir det skola.
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

önskar lite att jag hade typ blivit döende tills på fredag och sen blir jag mirakulöst frisk när jullovet börjar. Hade varit awesome.

2012-12-18 @ 10:31:02
URL: http://dalahastar.blogg.se
Postat av: Anonym

du kan titta Doctor Who c:

2012-12-18 @ 11:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0