Övertrött och shopping-bakis. [varning för cp-inlägg]

Är så sjukt trött. Men orkar inte ta och hämta mina sängkläder och bädda.
Josefine Elovsson säger

är du här eller sover du/nördar serier??

Josäfin Andersson säger
nej jag försöker samla ork för att bädda min säng ...

Josefine Elovsson säger
HAHAHA


Nu bråkar vi om vem som har stökigast rum, och jag utser er till jury. VIKTIG UPPGIFT DET HÄR


Mitt rum (golv)
Jossans (KB) rum

Erkänn att mitt är värst??!
(HA ÄVEN I ÅTANKE ATT MITT RUM ÄR DUBBELT SOM STORTS SOM KB'S RUM!)
(OCH ATT NI BARA KAN SE HALVA)

oj vilket, värt inlägg. skyller på att jag sovit en halv natt på två och ett halvt dygn.
Och på att jag kanske är lite shopping-bakis. Om man kan vara det.
Nej nu ska jag lägga mig på riktigt för nu börjar jag skriva konstiga saker. Godnatt folket,


Kommentarer
Postat av: jossan - hamreryttarna

FUSK FUSK FUSK FUSK FUSK DU KAPADE MIN BILD!!!!! DET FATTAS EN!!

2012-02-26 @ 00:49:30
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0