Äntligen är jag hemma.

Ska aldrig lämna mitt hus igen. Ursh.
Har försökt hålla humöret uppe men har rent ut sagt mått så sjukt dåligt senaste veckan.
Allt jag velat ha varit att åka hem typ. Knappt någon sömn och har frusit dagarna igenom.
Har saknat mina vänner hemma något enormt och har bara mått allmänt dåligt.
 
Fredags kvällen var den enda kvällen som livet kändes lite bättre,
när vi var ute med Malin & Cornelia men annars.. .
Värst var nog att veta att man var helt fast där nere.
 
Hur jag försökte få det att vara:
Hur det kändes:
 
Allt var ju inte dåligt såklart! Men mer om det senare, har viktigare saker för mig nu...
TEEN WOLF OCH BEN&JERRY'S - JAG HAR SAKNAT ER SÅ! ♥♥♥♥♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0