de försöker dra ner mig i träsket. (CONFESSIONS IN THE NIGHT TYP)

Hej. Är super trött och har lite sådär random supernatural craving.
Vilket är som en kod för ett mobbat långt inlägg om inget.
 
Mina vänner har dragit med mig på en 1D flashmob.
Ni som inte vet vad en 1D flashmob är så är det:
"När massor av 1D fans sammlas på ett stället och sen börjar en dansa till en av deras låtar och sen börjar alla andra dansa samma dans för att visa sin kärlek för one direction" typ.
Men som ni vet så är jag ... inte så bra på att dansa. Så jag har utnämt mig till kamera man.
 
Problem: det är massor av kids som skriver i eventet HELA FUCKING TIDEN. och varje gång någon skriver så plingar min telefon till. Jag. Blir. Galen.
 
Men det var inte det jag ville säga. Utan att jag och mina vänner har en chatt där minna informerar oss och mina vänner har just nu en stor disskussion om 1D kommer till svergie om två veckor eller inte, Elin är nämligen på Vedbände (mobiler endast mellan 7-9!) då vilket är en katastrof eftersom att hon tänker tälta utanför deras hotell om de kommer. 
MEN IALLAFALL - samma sak här. Varje gång de skriver något så plingar telefon jävlen till när jag försöker sova
(okej jag fangirlade supernatural, men ändå).
 
Sedan. Hände detta: (och sen bytte jag ämne till Teen Wolf, hehe)
Såå jag har nu skrivet en hel roman för att ni ska kunna förstå denna underbara bild.
och varna er för att 1D fan är... farliga. JUST SAYIN stå aldrig ivägen för ett fans och hotellet 1D bor på.
 
(vill ni också vara med/veta mer om flashmoben så kan ni går in HÄR. Vet ju att många här är fans :)

Kommentarer
Postat av: e

VÄNTA! Vad har jag miksst kommer de hit om två veckor?!?!??!?! Jag får nog en hjärt attack!

2012-07-04 @ 01:28:26
URL: http://www.ryyttare.blogg.se
Postat av: Elin

hahah, värsta av allt är att 'More than this' kom på precis samtidigt... grinade inte alls nej. Och nu känner jag mig inte ännu mer efterbliven haha! Blir rädd för mig sjäv ibland alltså...

2012-07-04 @ 01:29:33
URL: http://dancingalone.blogg.se
Postat av: Elin

hahah, värsta av allt är att 'More than this' kom på precis samtidigt... grinade inte alls nej. Och nu känner jag mig inte ännu mer efterbliven haha! Blir rädd för mig sjäv ibland alltså...

2012-07-04 @ 01:29:34
URL: http://dancingalone.blogg.se
Postat av: Minna

Jag älskar att vi blundar för verkligheten och bara bestämmer att du och Frida är fans. Men jag vet nog allt att skulle du träffa de (speciellt Niall) så skulle du också bli galen :-D

2012-07-04 @ 11:08:14
URL: http://minnahuovinen.blogg.se
Postat av: Eliin again

HAHAHAHHA, var så trött att jag glömt att jag kommenterat HAHAHAHAHA, kommentaren jag skrev makes absolutely nooo sense! hahahaha

2012-07-04 @ 13:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0