Men hallå? Jag ville ju ha guld.

"RIDSPORTEN TAR HEM SVERGIES FÖRSTA MEDELJ!"
"SARA TOG HEM SILVER I FÄLTTÄVLAND"
 
Yeeey. Fast jag ville ju att vi skulle ta guld. För kom igen? Sista hindret?!
Hur mycket mer otur kan man ha?
 
Jag borde vara förbjuden att kolla på ridsport. Lovar att jag får mer ångest än dem som rider.
Och så håller man andan under hela ritten och så andas man ut efter sista och bam.
Så faller sista bommen. Men bläää. Tyckte att den kunde legat kvar.
 
Men jaja. Men det är väl bra ändå. Det kunde ju gått värre.
Hästen kunde ju gjort en Amigo och levt rövare och kastat av henne i terrängen eller nått. Haha
 
Jag & Amigo startfälttävland 2011. Vi gör det med stil.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha Amigo style :D

2012-07-31 @ 20:22:08
URL: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0