En hel fucking roadtrip.

Ja vart ska man börja?
Jag hatar ul. Och idag tog dom fan priset.
Jag ska ägga varenda UL buss jag ser från och med nu. Med ruttna ägg.

Kvällen var planerad att spenderas hos Sara i Heby på lite födelsedags partaj,
Jag kollar upp på deras hemsida hur jag kommer från Enköping till Heby.
Hemsidan säger att den här bussen ska gå den här tiden.

Super. Tar bussen in till enköping, står och väntar på bussen, den kommer och jag kliver på.
Frågar för säkerhets skull; Den här går till Heby va?
Busschaffören: Nej, den här ska bara till Fjärdhundra (halvvägs)
Jag: Va? NEJ DEN HÄR SKA GÅ TILL HEBY?
Busschaffören: Nej, den ska bara till fjärdhundra. Men nästa buss vet jag ska till heby.
JAAA BRA! Nästa buss går halv tio, klockan är nu sex.

Så jag typ FUCK YOU och går av, hoppar på min buss hem som precis kommer in på stationen.
Ringer Sara och säger att det är kört, ringer mamma och är as pissed och svär över ul.
Som tur var så skulle mina vänner samlas hos Sofie, så jag trängde mig på dem.
Kvällen var alltså inte helt förstörd,

Men gissa om UL kommer få klago-mail nu.
Jag ska spamma sönder dom.
Och ägga deras bussar.
FUCK UL !!!

jaaa... långt och posetivt inlägg vare här, ni får en söt bild också:


Dårarna jag fick spendara min kväll med istället, ♥

Haha melodifestivals tittande, vi hejade på Sean Banan. Vi borde lätt skickat honom, han är ju den enda som varit awsome. Äckligt att Torsten fick mer röster än honom. huuh.
 
HAHHAHA btw, the awkward moment när Elin skriver på twitter:
"VEM VARE? VEM VARE SOM RÖSTADE PÅ THORSTEN FLINK??"
och någon svarar:
"Jag röstade på Torsen ..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0