SMES11A, lite bättre än alla andra.

Idag har vi påbörjat ett 'uppfinnings-uppdrag' som vi ska ha resten av veckan.
Och jaa, vi har blivit indelade i grupper. Med alla 1:or. oh no...

Nu tänker ni säker 'So what? Big deal,'
Men nu ska jag berätta varför. Vi Smesare är lite spreciella helt enkelt. Lite som en sekt.
Det är ingen annan som förstår oss. Dom tycker att vi är lite frakiga/störda, och vi tycker att dom är torra.

En frisörare i min grupp hade en plan till vår uppfinning. Den lät såhär:
"Ni vet om man är i typ skogen, och inte har någon teckning, då ska vi kunna fixa så att man kan få teckning."
Jag typ ba; "Ehh, jaaaa. För jag tror inte att det varit teckning där om de kunnat ha det där."

The reunion med min klass på lunchen var som paradiset. Vi ägnade den åt att berätta torra saker som alla icke smesar gjort. Och dricka pucko och säga åt Emelie att sluta pilla sig i näsan, men det hör inte hit.

Kort sagt så är min klass en klan. Vi förstår bara varandra och håller oss till varandra.
Det är min fina klass det. Okej, vi kanske är lite störda. Erkänner.
Men vi är fina iallafall.


Ja, hoppas ni uppskattade detta fina, välskrivna, super intressanta och vackra inlägg om min dag och min klass.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. ååh tack =)

2012-03-14 @ 15:12:41
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sv: Tack så mycket! :D <3

2012-03-14 @ 16:48:47
URL: http://ccanter.blogg.se/
Postat av: therese

Hej, har dagens blogg igång igen och det skulle vara roligt om du ville vara med :)



kram /therese

2012-03-14 @ 18:33:45
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0