Supernartural snack, [varning för ev. spoilers!]

Jag skulle nästan ge vad som helt för att det ska bli lördag nu.
Så att jag får en nytt Supernatural avsnitt att se på

Ni som är i fas; Seriöst, Lyckan i det förra! (I knew he couldn't be dead♥)
Jag ba OMG OMG OMG och i slutet ba... DAFUCK?!
Inte okej! Jag ba; YÄÄÄÄS!! Äntligen är han ute ur bilden och Dean & Cass kan ... ja. Men nej.
FUU.

Och ni som inte kollar på Supernatural, Gör det!
Det är ... okej här kommer det ... bättre än vampire diaries till och med.
Sant gott folk. Jag sa det. Särskilt nu när VD har haft så dåliga avsnitt.
Hoppas att de nu ser detta och rycker upp sig till på fredag. Tack.



Kommentarer
Postat av: Loviisa

DEAN & CAS <3333

2012-03-28 @ 20:20:47
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Postat av: Janina

Skulle vara jätte tacksam om du svarade på denna frågan i ett inlägg :D

Men vet du nån sida man kan kolla på Supernatural och vampire diaries på ?



ÄLSKAR DIN BLOGG ! :DDDD

2012-03-28 @ 20:50:21
Postat av: Wilma Seger

OH NOOO!

2012-03-29 @ 19:10:51
URL: http://swirya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0