I'm boring and bitter today.

Nu ska jag lägga mig och sova.
AND I DON'T CARE WHO THINKS I'M WIERD

Jag är tråkig idag. Och bitter. Jag har varit bitter idag.
Har mest gått och sett emo ut med min hoodie på.

Och min skoldator hatar mig. Den har bara laggat hela dagen.
De fick nästen hålla fast mig för att jag inte skulle döda den.
Och sen påväg till bussen retade Fredrik mig för att jag flydde för att inte bli påkörd av cyklister.
Då kände jag för att knuffa honom framför en cyklist.

Typ vad som hänt idag.
Nu är jag trött och ska sova. Bara att se Desperate Housewives finalen först.

Och imorgon ska vi på hajk. HAJK? Vafan. Inte okej.

HOW I FEEL:


Kommentarer
Postat av: Fredrik

THTIHTITHITHIT :3

2012-05-14 @ 21:01:39
Postat av: andrea

Sv: Haha ja...

2012-05-15 @ 21:20:48
URL: http://andreab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0