Kommer bli fet av all tårta jag kommer behöva äta.

Red ut med Andrea idag. Var såhär het:


Andrea såg ut såhär:


Sen blir min häst rädd för en plastpåse och vänder på vägen och börjar trava hemmåt.
Jag: Min häst sticker!!
DÅ Amigo börjar galoppera och bocka. Jag håller mig kvar. Stannar och vänder mig och och ser Andrea på backen.


Andreas häst går ner i ett dike och hoppar sen upp. Andrea är skyldig mig två tårtor.


Vi galopperar! Eller jag gjorde det, Andrea ramlade av.


Sen red vi vilse i en skog, but STILL ALIVE

(Vackert face jag gör)
(Och ja, Andrea behöver mer skills i att rida barbacka.)


Kommentarer
Postat av: andrea

Hahahahahahaha!!! Jag kan hålla mig kvar! När inte hästen tvär vänder...

2012-05-14 @ 19:04:13
URL: http://andreab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0