allt ska väl hända nån gång

Det ingen trodde någonsin skulle hända...
Josäfin tänker gnälla över att hon jobbar med ett skolarbete. 
 
Nej men allt jag vill är att lägga mig i min säng, kolla på Supernatural och sen sova.
Men vi har en historia redovisning om feudalism... vi valt att göra en film på. Vilket vi börjat med nu.
Jag har såklart sagt att jag kan sätta ihop allt om de andra skickar ljud, bild osv också. 
 
Meeeeen först fick vi problem med ljudfilerna. Så jag och Marcus fick ta och fixa det nu för att jag ens skulle kunna börja. Sen är ju problem två att vi har ap mycket ljud men inge bild! På på introt där jag snackar om riddare improviserar jag med Game of Thrones avsnitt. Så illa är det haha. Sen vette fan vad vi ska använda. ÅHÅHÅ ÅNGEST
 
där. där hände det. Josäfin har ångest inför en skoluppgift. Det händer fan inte varje dag. 
Röstar seriöst för att alla inklusive mig har tillfällig allvarlig sjukdom imorgon så att vi slipper. 
 
Ångest tryckande på tangenter: ND)(TYSG/&S(YUJÅ?=)UW#Y/E)(W=UEDRNHOIFHDJ
Nej men seriöst. Skjut. mig. någon. 
 
 och nu när detta äntligen är så klart det kan bli idag så tänker jag se på spn och sova.
 
btw, min berättarröst måste vara värsta någonsin, undrar om jag har extremt ökad saliv produktion
eftersom att det låter som jag håller på att bli dränkt av mitt eget saliv när jag pratar. Mysigt. 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Sorry för din uppgift, du kunde ha sagt till så hade jag kunnat försökt fixa ihop det själv för jag gör inget annat än att spela när jag är hemma! :o

Svar: Nej gud det är super chill, vi får väl skylla oss själva för att vi började så sent haha (;
Josäfin Andersson

2012-11-08 @ 23:21:08
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

nej det har jag inte tror jag.... ska ta och göra det dirremangen!

ooohhh shiiit, vad snygg bloggen blivit hörrö :D!!!

2012-11-09 @ 13:41:46
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0