dagens mission: lära mig snacka engelska med indisk accent.

Sitter och ska börja skriva på ett indisk radioprogram. 
Självklart inte på indiska, utan på engelska med indisk accent. Detta kan bli episkt. 
Tror dock att en ny tand håller på att spränga sin väg upp genom mitt tandkött. Smärta.
Känns som om jag är med i någon slags scen från någon av alien filmerna. Aj. 
 
I eftermiddag aka kl 5 till klockan halv nio kommer jag att befinna mig på körskolan.
Det är dags för riskettan med Johanna. Vi ska typ disskutera varför man inte ska dricka
alcohol och köra bil och annat viktigt man absolut inte vet. Hoppas de bjuder på fika. 
  
en random bild på min lilla ponny pga bildbrist :>

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA, jag har precis varit i Indien, dom låter askul!

2012-11-13 @ 16:43:26
URL: http://hannnss.blogg.se
Postat av: Anna J

Har för mig att engelska är officiellt språk i indien :)

2012-11-13 @ 18:03:04
Postat av: Elin

Haha, du måste filma när du pratar din fina indiska-engelska, haha!;)

2012-11-13 @ 21:51:22
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0