den lilla ponnyn

min underbra lilla rosa my little pony ♥
 
Var verkligen inte sugen på att rida idag eftersom att det är så jäkla kallt och blåsigt.
Mötte Cicci påväg av från bussen och hon sa att jag skulle rida ändå så att jag hade något
att blogga om haha. Så jag tog mig en tur, och det är jag glad för. Fina lilla ponny! 
 
Super pigg fortfarande, haha full racerfart när vi travar och öronen spetsade framåt.
Lite skritt och trav och avslutade med en lång galopp längs banvallen. Oh herregud.
Värsta power-galoppen och så sänkte han huvudet och frustade. Underbart att rida när han 
är såhär! Är han likadan på söndag kan ni vänta er en duracellkanin till ponny som rejsar runt haha! ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica Holmqvist

Måste bara säga de, fyfan vad kul de skulle vara att rida ut med dig och Amigo alltså haha skulle vara gaaaaaalet kul! xD<3

2012-11-07 @ 18:53:41
Postat av: Elin

Vad söt han är!:)

2012-11-07 @ 20:53:10
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Therese

Såg att du var anmält till KM på säva, kul! :D

2012-11-07 @ 23:19:18
Postat av: Sara

så himla söt! :D

2012-11-08 @ 19:25:36
URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0