T.G.I.F

Fredags bild med standard pose.
 
Dagens redovisning gick. njaaa. Helt okej, bättre än vad jag trodde faktiskt.
Nu är det bakom mig och jag har helg. Startar den med att spendera lite tid med 
mina buds. Vi ska hem till Fanny och ha en såkallad tjejkväll, bra uppladdning inför helgen.
 
Ska ju tävla på söndag också. (okej jag ska hoppa en clearound LE men jag får säga tävla om jag vill)
Är faktiskt ganska taggad. Pappa blev även för en gångs skull nöjd med sitt slavjobb som filmare så han
slapp jobbet. Hur som, snyggast kommer vi vara iallafall. Marin/rosa outfiten har jag bestämt mig för. Awsome :>
 
Håll utkik för vlog senare ikväll btw, så ses vi. Ha en awsome fredag nu, det är vi alla värda.
och glöm bort allt skolarbete. Det kan alltid vänta tills på måndag haha,

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till på söndag :D

Svar: Tack :D :D
Josäfin Andersson

2012-11-09 @ 19:30:51
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0