today today

Lite fina instapics från idag & igår. Fredrik: "Om jag vore naken nu så skulle Amandas huvud täcka min... eh ja.", min masterpiece målning av döden & Ludvig. Vi retade honom för att han inte hade några stora bröst så han hämtade ...
vad det där ovan nu är och sa "Men nu har jag det!"
 
Var seriöst dödstrött imorse. Resten av dagen också för den delen. 
Fortsatte med min målning på konst-arterna-i-samhället lektionen. Alla frågade om det var något självporträtt för att den tydligen såg ut som jag (förutom att den log och inte såg lika bitter ut som jag haha). När Ludvig frågade "Meh vem föreställer den då?" så sa jag att det var en avbildning av honom. Marcus påpekade dock att Ludvig inte hade så stora bröst så jag sa att jag fått improvisera dem. (och därav konversationen om Ludvigs små bröst) ... #tröttchey
 
Mat, historia-uppgifts-fixande & sova står på schemat nu. 
och att måla naglarna, för de ser gräsliga ut! ...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka fantastiska människor det finns i vårt avlånga land. Först räddar vi en OS-häst och nu räddar vi liv. Svenska folket visar ännu en gång att vi är något att räkna med!

Pengarna har sakta men säkert börjat strömma in på SHVs konto. Stort Tack till alla er som skänkt en gåva och Tack till alla er som engagerar er. Tillsammans kan vi hjälpa utsatta hästar och ge dem ett värdigt liv.

För att vara med och bidra: Gilla och dela facebooksidan "Var med och rädda fler hästar." Skänk gärna en gåva till SHVs konto: 5515-7150 och märk din överföring med "ljus framtid." Alla pengar går oavkortat direkt in på Svenska Hästars Värns konto.

Vi har gjort stordåd en gång och vi kan göra det igen, tillsammans.
Tack! ♥

2012-11-08 @ 18:49:10
URL: http://equiss.blogg.se
Postat av: amanda

Jag stannade hemma i skolan idag för att skriva två av veckans fyra inlämningar på grund av att tiden inte räcker till annars. Man måste bara älska mina lärare... men what ever jag fick ju sova lite längre :D

Svar: Men omg ursh !! :o Vad har du för hemska lärare?! :o
Josäfin Andersson

2012-11-08 @ 21:59:39
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: amanda

Sv: haha jag hade ett prov i tisdags plus förberedelser inför en debatt som vi hade på valvakan också och ska egentligen ha ett stort spanska läxförhör imorgon. Man kan summera det hela med att mina lärare tror vi är några övernaturliga ninja supermans som aldrig behöver sova!

Svar: omg O__O
Josäfin Andersson

2012-11-08 @ 22:22:04
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Elin

Haha skön klass du har!;)

Svar: Hehe jao :D
Josäfin Andersson

2012-11-09 @ 20:20:59
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0