Helgens planer :>

Med ridsporten mot framtiden - hur når du dina mål?
Jag ska nämligen jobba på ett hästevent som fotograf/bloggare/you name it.
 
Mitt jobb är helt enkelt att uppdatera live från eventet genom http://dusuppland.com/
Eventet är skapad av Upplands DUS (Distrikt Ungdoms Styrelsen) och är en inspirations helg för ungdomar.
 
Det kommer vara föreläsningar, gästningar och galamiddag.
Bland annat ser vi Marie Hallander Larsson, Helena Carlsson & Linn Olsson.
 
Det blir foto, eventuellt film, live bloggning & intervjuer.
Så därför tänkte jag be er om en tjänst då jag hoppas få tag i Linn efter hennes föreläsning.
Är det någonting ni skulle vilja fråga henne? Nu har ni chansen!
 
Kommer säker uppdatera mycket här också, men vill ni se och höra allt som händer?
-----> http://dusuppland.com/
 
Ni kan läsa mer om eventet HÄR
(dock så är anmälnings tiden tyvärr redan ute)
 
en bild Rasmus fotat på mig & kameran i vintras :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0