min eftermiddag

 
Det tar mig en timme att ta mig till skolan. Min lektion varade lite mer än en timme. Värt.
Så när vi fick sluta för att vi var så bra så drog vi ner på stan. Jag Loviisa Fredrik Mathilda & Amanda.
Lite små shopping, klädprovning och fika. And a loooot of girl talk.
 
För att visa alla personer som tycker jag är galen när jag säger att jag skulle kunna gå och knacka på en en bussdörr som står vid rött ljus om jag skulle med så kan jag berätta att det är fullt möjligt!
För berätta hur badass jag är kan jag ju säga att det precis blev grönt också. YOLO

Kommentarer
Postat av: alva

Hahajag såg dina kompisar vid stora torget när jag skulle med bussen, de stod och spanade efter dig ;)

2012-10-03 @ 12:24:55
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0