disney night

Elin, Jag, Fabian & Sara blev ett "Alice i underlandet-team". Vi: "Elin vad är du utklädd till?"
Elin: "Eh inget.." Vi: "Vi behöver en white queen! Du är ju ganska vit så du är utklädd till det nu!"
 
Elin & Sara,
 
Rasmus & Karin,
 
pizza ♥
 
När Elvira färgade halva hennes hår svart så tänkte Fredrik 'åh undra om man
kan färga mitt skägg svart'. Kids, do not try this at home. Det var en dålig idé,
 
Elin & Fredrik, 
 
Fabian & Thea,
 
Fabian & Martin, - Martin kom outklädd men samlade sedan på sig kostymdelar av övriga haha 
 
Sara fick en målarbok = total lycka!
 
Disney kväll hos systrarna Thorin alltså, med maskerad, pizza, kakor och en massa disney filmer! Innan kvällens slut hade 
vi kollat igenom Herkules, Mulan, Draktränaren, Ringaren i Nothredame & halva Aladdin innan kvällens slut. Kvällen/natten innehöll
även kak-bak och en tur till Mc'Donalds när jag släppte av några vid bussen. Snacka om att killen dömde mig & Thea när vi åkte genom
drive-in:en och beställde 23 cheeseburgare och en lite läsk haha! Konversationen var ungefär vi som bad om 23 cheeseburgare och han
trodde att vi ville ha tre stycken så vi fick skrika åt honom att vi ville ha TJUGO-TRE stycken haha. Best friend award till mig alltså. för att
jag köpte cheeseburgare alltså. Annars så väcktes vi nu på morgonen av att Fredrik tyckte att det var fint väder och skulle gå iväg och
köpa glass. Sedan vaknade alla andra när han var tillbaka och stod och skrek "Hallå någon som vill ha glass eller?!"

Kommentarer
Postat av: my

Haha grym väckning ;)

2013-04-23 @ 15:42:05
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0