If it don’t hurt now just wait, just wait a while

Amigo var så söt när jag kom till stallet att jag var tvungen att ge honom godis / fedt pissed häst när Habiba också vill ha godis
 
En kort sväng till stallet i detta pissiga väder. Var det bara jag som missade våren & sommaren eller inbillar jag mig när jag säger att 
hösten är här? Fy fan, vädret ta dig samman för jag tänker gå i klänning på valborg. Hur som, är vidrigt trött idag och tänker nu gå och 
lägga mig och kolla på några avsnitt av The Secret Life Of The American Teenager. Lite roligt där, kollade på den för jätte länge sedan
och trodde den var avslutad och klar. Visar sig att det bara var en mega lång midseason final och att den även fått en säsong till! Pinsamt ju,
och jag kallar mig proffs. Jag & Frida kan inte förstå hur detta hänt (Då hon trodde som jag, att den var avslutad haha) Så failade.
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tittade igenom första säsongen för ett bra tag sen, är det värt att kolla vidare?

Svar: jao, alltså jag gillar den men om man inte gillade säsong 1 så särskilt så blir den inte så mycket bättre haha, den håller samma standar typ men jag tycker att den är sevärd :D
Josäfin Andersson

2013-04-16 @ 00:15:02
URL: http://bjerkliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0