just another tisdag

Började dagen med att min buss inte kom, det var fuktigt och varmt ute och jag fick gå extra fort till skolan. Kände mig dessutom inte
helt kry och kom till skolan svettig och äcklig! Bra start på dagen! Sedan skulle vi ta bussen hem och fick vänta på Martin vilket gjorde att
vi missade våran buss som då kom fem minuter för tidigt och fick vänta i duggregn på nästa. Mode just nu: vill ligga i min säg, kolla på
the carrie diaries, äta glass och tycka synd om mig själv. En typical tisdag eller vad säger man? Är det inte helg snart?
 
Hur som, något bra med dagen är ju att jag haft ett krismöte med mina stick och att vi sedan bokat våran lägenhet till London på
höstlovet. Bara biljetten hem som ska bokas nu och sedan är allt klappat och klart! Fy fan va najs vi kommer att ha det! Woop Woop
 

sex tjejer i en lägehet i london? hur ska detta gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0