tortyr-lektionen

bild med sarkastiskt leende för att visa mina känslor för denna lektion.
 
Onsdagar är värsta dagen på veckan. Mest för att vi har hemskaste lektionen på morgonen: medier i samhället och kommunikation.
Värsta ämnet med sämsta läraren + praktikant. Idag fick vi genomlida två stycken presentationer från vår lärare som var så dåliga att
om det varit en elev som höll dem så hade den inte kunnat bli godkänd. Det var en om TV och en om radio, det var årtal uppskrivet
och bådas historia och allmänt mycket onödig information, hon pratade så långsamt att jag blev stressad och hackade och stakade
sig på cirka varje ord. Det var som tortyr. Dessutom hade hennes presentationer inget med resten av lektionen att göra. Hemska dag. 
 
Nu har jag varit i stallet och pussat på ponnyn. Sofie har honom imorgon eftersom att vi strax ska ner till GÖTEBORG ! Yay! 
Har laddat med de första två säsongerna av Game of Thrones så att bilresan inte blir allt för trist haha! Kommer försöka uppdatera
massor från mobilen så vi får hoppas att blogg.se appen inte krashar. Då blir jag ledsen haha. Nej men vi hörs, hoppas vi syns där!

Kommentarer
Postat av: Caspian

Jag gillar dig <3

2013-04-24 @ 18:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0