K 18

 
Grattis till mitt lilla fuckface michelle idag ♥ ♥ ♥ utan michelle hade jag ju antagligen fortfarande ridit runt i min bekväma jofahjälm 
(då michelle tvingade mig byta ut den mot min lillasyrras vanliga gråa hjälm som var förliten men snyggare). Knäppare och roligare
vän får man leta efter, trots att man 50 % av tiden vill slå dig med en tidning i huvudet. Exempelvis som när du satte dig på de 40 pizza-
kartongerna vi skulle lämna tillbaka men sen inte fick. Eller när du knuffade in mig i nödutgången på grönalunds spökhus så att
jag fick tinitus. Men det är okej, för vi älskar dig ändå! <3<3<3 (någon måste ju göra det liksom hehe) PUSS PUSS MICHELLE 18 ÅR!! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia ~

Åh haha vilken fin vän du verkar ha! :) vi har frågestund just nu, fråga gärna något :) http://julialouice.blogg.se/2013/august/question.html#comment

2013-08-09 @ 10:58:18
URL: http://julialouice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0