kvällen bravader och äventyr

Rix FM festival, jao. Det vanliga. Artister sjöng och mina kompisar upptäckte att det var autografer på badbollarna (ni vet sånna
som man kastar ut för att de ska surfa på publiken) så de tog dem, tömde dem på luft och stoppa i väsken. Sedan när vi skulle käka
var jag fortfarande mätt efter dagens friskomål till frukost och käkade därför minimalaste middagen ever. Sedan spenderade vi resten
av kvällen hemma hos elin där vi spelade kinect och skrattade tills vi hade ont i magen. Men sen fick Antonio ett jack i pannan och jag
Filip & Michelle (och antonio såklart) pallrade oss in till akuten mitt i natten. Sedan drog vi förbi mc donalds för cheeseburgare och
milkshakes innan vi åkte hem mätta och omplåstrade och lyssnade till one direction i bilen. En annan spännande lördagkväll i josäfins liv.
 
 bad-bolls-tjuvarna.
 
 hängde med dessa snygga brudar.
 
 minimal middag. (skojade inte när jag sa minimal) (var fan tvungen att kompensera med cheesare sen ju)
 
 mina vänner körde på kebab.
 
 anti & michelle på mc donalds för att invänta jordgubbspajer men ny-tejpat ögonbryn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0