skoldag nummer 4

Dag fyra i skolan har spenderats med svenska & estetisk kommunikation 2. På svensken blev vi hälsade tillbaka från sommarlovet

och vår lärare hoppades att vi solat och badad mycket, ätit massa glass och spelat massor av dataspel. På den estetiska kommunikationen

ritade vi hela lektionen. På riktigt, vi ritade. I två och en halv timme. (okej två, vi fick sluta tidigare). but still. Fredrik lämnar bordet; 

Willy: "Alltså jag vill förstöra Fredriks teckning på något sätt men vet inte hur" Filip: "Ja hur förstör man något som redan är så förstört?"

Sen fick vi gå hem och jag slog ihjäl en timme med nötterna på bilden ovan. Och ja det var min extremt spännande dag det.


Kommentarer
Postat av: J o j z y ♛

SV: Tack så JÄÄTTEMYCKET! :')

2013-08-22 @ 19:11:21
URL: http://jojz.blogg.se/
Postat av: Lisa

Asså seriöst, älskar dina inlägg om hur din skoldag sett ut! Din skola verkar så skön och dina klasskompisar också, haha! Så tro inte att ingen uppskattar dem (inte för att jag vet om du gör det), för det gör i alla fall jag! :D Det är nog en av de få sakerna som är bra med att skolan börjar, Jossan skriver sina skol-inlägg igen - yess! :D

Svar: Åh vad kul att någon tycker om dem hehe! Tack så mycket :DD
Josäfin Andersson

2013-08-22 @ 19:44:54
URL: http://lisalignell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0