i need more dreams and less life.

mitt lunch sällskap minus le ludvig, han är väl och hämtar mer mat den tjockisen tihi
 
Åh härliga dag, ingen mer skola för resten av året! Efter julavslutningen med fika i skolan tog vi och lunchade med kinabuffé och Loviisa grät nästan
eftersom att sushin såg så god ut. Slevade flera tallrikar sushi känns det som (min taktik när man äter buffé är att man ska gå + på det man betalar
så man äter tills man vill spy och så äter man lite till. min plan är att sushi är dyrt så ät mycket sushi). Sedan drog vi runt på stan ett tag och nu är
jag hemma, har lov, och ... sitter vid tumblr, önskar jag hade godis och funderar på att 1. sova eller 2. ha ett foever alone x-men maraton. #yolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0