It could be worse; I could be taking you there with me

 
Har varit ute och ridit med Fanny, mamma & Andrea! Vi skulle ta det lugnt, men slutade med att vi galopperade och travade en del ändå
då hästarna var lagom pigga! Amigo tyckte det var så tråkigt när vi bara travade och slängde med huvudet så jag kände mest: men galoppera
då om du vill! Problemet är ju bara att han inte kan galoppera i kort galopp; antingen galopperar man och då fort eller så galopperar man
knappt och långsamt haha. Men på slutet lugnade han sig och galopperade fint och lugnt på långa tyglar, härligt! Knäppisen. Lite bocksprång
har det bjudits på också, skönt att han fick göra av med lite energi! Imorgon blir det hoppning med Fanny & Michelle, det kan bli spännande!

Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛

åh haha, precis som Kalle då, de måste vara tvillingar alltså haha! Antagligen riiiiiktigt snabb galopp eller typ inte galopp hahaha :'D Och slänga på huvdet ofc! Red oxå ut idag, med en av mina dampisar till vänner, och jag kan säga, hahah, Kalle stod mer på frambenen än på bakbenen hahaha! han bockade satan och blev sååå sur när jag tog i honom lite när han ville tävla, då tvärstannade han typ och började studsa så man flyger fram på halsen (barbacka <33333333333333) meeeen såklart så håller jag mig klar, värsta king haha! När han är före hästen är de inga problem, galoppera på långa tyglar och så (oftast, beror på var vi är heheh..) men efter, fyfan då jävlar smäller det och då ska det tävlas (jag som har lärt honom att tävla typ, när han kom till mig var han inte alls intresserad men nu är han värsta galopponnyn hahah! ;)). Men klarade ritten helt fantastiskt bra, hahahaah :'DDD

Svar: HAHA ALLTSÅÅÅÅ så himla tvillingsponnys!! Amigo är PRECIS likadan!! HAHA :'D
Josäfin Andersson

2013-12-26 @ 18:44:04
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Vackra bilder :)

Svar: Tack :D
Josäfin Andersson

2013-12-26 @ 22:18:11
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0