sushi-night

 
Köpte hem sushi till mig och pappa när jag drog hem från skolan idag. insert-hjärt-ögon-emojin eller nått. Fett taggad på livet nu. Två halva dagar
kvar i skolan innan det är julavslutning, bråvalla släpper sina biljetter idag, jag har bokat konsertbiljetter till både YMAS och All time fucking low!!
och det är typ jul om en vecka. Hur galet är inte det?? Snart är året slut också, har varit ett så himla bra år! Har gjort så mycket roligt, träffat så
många underbara människor, hängt på festival (med en hjärnskada, hur stor är chansen för det??), skaffat massor av fler vänner, flyttat hästen till
ett ställe där både jag och hästen trivs och bara allmänt gjort massor av saker. Okej ville berätta att jag åt sushi och summerade upp året, stabilt.

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

åh nån dag ska jag lära mig att äta sushi!

Svar: sushi är underbart!
Josäfin Andersson

2013-12-16 @ 22:48:21
URL: http://enflickasomarstark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0